Thursday, June 28, 2007

Wake me up before you go go!

Meta apo to nixterino "glenti" me tin kolliti mou, mesa sto aftokinito, me to radio anoixto...xafnika akouw ena gnwsto tune...
Wake me up before you go-go
Don't leave me hanging on like a yo-yo
Wake me up before you go-go
I don't want to miss it when you hit that high
Wake me up before you go-go
'Cause I'm not plannin' on going solo
Wake me up before you go-go
Take me dancing tonight
I wanna hit that high (yeah, yeah)
gnwsto tragoudaki kai kapws arxaio! afto to tune mou xipnise anamniseis apo ta pedika mou xronia...thimame prwtes taxeis tou dimotikou ixa ena mikro armonio...to opoio ixe ena mov koumpaki pou otan to patouses epeze to tune afto! poses fores itan i empnefsi mou gia "xorografies" afto to tragudi.. thimame panta klismeni sto domatio moni mou, i me files mou na patame to "magiko" mov koumpaki k na xorevoume me tis wres...xana k xana! pote den to variomastan afto to tragudi!
Poso paraxeno k wraio ine oti me tin fili mou pou sta 6 mas xorevame afto to tragudi sto dwmatio mou, na to akoume sta 21 mas sto aftokinito i wra 3 to prwi k oxi to mesimeri kai na to akoume k na kouniomaste me ton idio akrivws enthousiasmo!

p.s: simera eklisa ticket gia diakopes stin thessaloniki k ime poli poli xaroumeni!!!

2 comments:

Psipsinel said...

emena me xehases? ego pou sou ematha toses xorografies, pou sou etimasa koustoumia toses fores.....ntropi

xouzouris said...

ofcourse not sis! dilonw dimosia signomi pou den to anefera apo tin arxi! :)